Meldpunt

Meldbriefje

Kanovereniging Dolfijnen heeft verschillende manieren waarop je iets kunt melden. Dit is een korte handleiding waar je wat het beste kunt melden.

Klachten – Algemeen

Niet-leden kunnen terecht bij het Bestuur. Dit kan per email via bestuur@… of per telefoon en WhatsApp. Het Bestuur heeft ook een WhatsApp groep waar je met alle bestuursleden tegelijk kunt chatten. De 06-nummers van bestuursleden kunnen worden gevonden op de teampagina (klik hier).

Dolfijnen (leden) kunnen het beste gebruik maken van ons KVD Meldbriefje. Kies dan voor de optie ‘Overig’ (klik hier).

VertrouwensContactPersoon (VCP)

De informatie over onze KV Dolfijnen VCP is te vinden op de teampagina van het Bestuur (klik hier).

Ongevallen & gevaarlijke situaties

Heeft zich een ongeval voorgedaan op ons terrein of tijdens een aan de vereniging gerelateerde activiteit? Of een gevaarlijke situatie die voorkomen zou moeten worden? Meldt dit dan altijd aan ons Bestuur. De contactmogelijkheden zijn hetzelfde als bij klachten (zie bovenaan).

Reparatie Clubboot

Is er iets kapot aan een van onze clubboten? Huurders kunnen dit doorgeven aan de persoon met wie ze contact hebben gehad i.v.m. het huren van ons clubmateriaal. Leden kunnen dit doen middels ons meldbriefje in het loket (klik hier).

Wasgoed & Boodschappen

Loop je tegen een volle wasmand aan of grijp je mis in onze kantine? Als Dolfijn kun je het verantwoordelijke team informeren middels ons speciaal hiervoor bedoelde meldbriefje in het loket (klik hier).

Probleem Website

Werkt er iets niet, heb je problemen met inloggen, of bevat onze website onjuiste of ongewenste inhoud (zoals foto’s). Neem dan contact op met Team Online. Dit kan per email naar online@… of voor leden via het meldbriefje in het loket (klik hier). Echter, voor een snelle reactie, zijn leden van harte welkom in onze online HelpDesk. Deze helpdesk is niet bestemd voor niet-leden!

Sonarupdates aanzetten OK Nee, dankjewel.